12 Haziran 2020 Cuma

Böbür

Ne zannettim bilmem. Avuturum zannettim gögüsümde dalgalarını. Zannettim seversin sen de beni sadece ben olduğum için öylesine. Biliyordum pek mezıyetim yok sevilesi. Kim ister ki gözlerine dalıp gideyim? Pek güzel değil belki suretim ama ışık verir zannettim merhametim...Ben de biliyorum fazla çekici değilim, ama dedim ya seversin zannettim yolunda yoldaş olunca
Ne zannettim bilmem..Gülünce belki dertlerin durulur, bir an sen de mutlu olursun. Kim bilir belki biz oluruz, birlikte mutlu oluruz zannettim. Oysa daha bana yetmiş miydim? . Dur bakalım daha ben kimdim? Yaralarımı görmezden gelerek önce sen dedim belki senin yaralarını iyileştirirdim. Sabır dedım sabır. Elbet sevecek beni. Olmayacak bir dilekti belki fazlaca böbürlenerek önce sen dedim. 
C

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder